söndag 23 september 2007

Nestor

Ah, puh. Nu har jag äntligen skapat den här bloggen och det känns redan mycket bättre. Jag tycker inte om den förra portalen, den var ineffektiv, ful, oflexibel och allmänt dålig. Denna är mycket bättre. Det jag minns från blogger var att bilduppladdningarna var svåra. Men jaja.
Jag vill ha den här. Vem vill ge den till mig? 8)

Nu ska jag njuta av slutet av helgen. Åh, detta har varit den mest värdefulla helg jag någonsin haft. Nästa vecka måste vara annorlunda på något sätt.. jag klarar inte mer trötthet. Hejsvej.

3 kommentarer:

caisa sa...

ÅH så mycket bättre! Så svårt att komma ihåg namnet på den förra bloggen!

Mama-san sa...

:-)

Btw, saken du vill ha, går inte att se om man inte är inloggad där.

*hjälp, rusar ut, du tror väl att jag bar ser fel?*
;)

Anonym sa...

Kan inte heller se vad du vill ha - kommer inte ens till inloggningen, istället blippar ladda-raden omkring... *nyfiken*

Men, när du hittar den där ytterst generösa välgöraren som vill skänka dig vad-det-nu-är-du-önskar-dig får du gärna skicka sagda person vidare till min önskelista (blogg)...