lördag 13 oktober 2007

Snooker är på g igen


Aberdeen GP är i full gång... jag är så lycklig. Snooker är mycket bra indeed. Nyss såg jag till min fasa att O'Sullivan var på väg att slå ut sig själv återigen tidigt i en turnering. För er som inte känner till det hela kan jag meddela att han är en av de allra största som fortfarande har kapacitet att vinna saker och ting. Problemet är bara att han är så divig så när saker går honom emot brukar han lägga ner och bara larva sig. Det verkar lite som om han har fått en tillsägelse eller bara fattat själv att han ska skärpa sig, för nu låg han under och det var verkligen på håret att han skulle ryka, men så skärpte han till sig och vann tack vare ett antal snookringar. Hans motståndare... åh, jag blev alldeles betagen. Han är så söt, jag har aldrig sett honom förut, det måste vara en ny förmåga, men titta här till höger. Är han inte söt så säg?
Käre värld, som en tecknad figur på nåt sätt.
Nåja, han åkte ur så jag lär inte se honom igen på ett tag. Just det, Tom Ford heter han.

Inga kommentarer: