måndag 12 november 2007

Mini

Jag ber om tillåtelse att göra en rättelse. När jag skrev det här gnälliga inlägget nu senast så tänkte jag helt enkelt inte på det roligaste av allt (typiskt bara att det ska bli precis på jul) nämligen att mitt fasterskap närmar sig med stormsteg. Lilla Mini i Borås är beräknad till den 22 december och det är ju så roligt att man helt enkelt kan falla ner och dö. När mini kommer ska jag köpa en massa grejer till mini och han kommer att bli så söt med så söta föräldrar. För att ytterligare ställa mig i skamvrån vill jag även ta upp att jag om ett par veckor kommer att åka och hälsa på min bror, svägerska och ofödda mini och det är ju också hur himla kul som helst.
Det jag syftade på när jag skrev det jag skrev var det faktum att min syster inte kommer hem till jul, att jag inte har några pengar och att jag känner mig lite ensam här i huset.
När man väger de tu mot varandra however, vinner ju minis sida utan större ansträngning.
Alltså: heja mini, snart kommer han!
MINI!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu är du snel hest! :D
Det ska bli jättekul att träffa dig! Då får vi ut och shoppa lite! Andréas får vara vår privata chaufför. ;)