tisdag 27 november 2007

Ursäkta

http://sydsvenskan.se/sverige/article282657.ece
Det här gör mig så galet arg. Jag blir så arg att jag håller på att gå sönder.
Jag avskyr dåliga föräldrar. Det är inte förrän jag började mitt jobb som jag börjat inse hur fantastiskt underbart jag haft det under min uppväxttid. Jag har alltid haft någon som satt gränser, alltid någon som sett till så jag mått bra, alltid någon som kunnat hjälpa mig med det jag velat haft hjälp med. Alltid alltid alltid.
VAR FAN ÄR FÖRÄLDRARNA TILL DET HÄR JÄVLA PACKET?
Jag såg nyss på nyheterna att snorungjävlarna brutit sig in i ledningsbilen under släckningsarbetet. De hade brutit sig in i det brinnande huset så brandmän var tvugna att riskera sina liv för att få ut skiten. De hade KASTAT STEN mot brandmännen. Polisen var tvungen att gripa in och lyfta bort dessa snorungar så att brandmännen kunde försöka släcka ett övertänt hus, i full storm.
Det är helt jävla galet. Jag måste fråga igen, vafan GÖR FÖRÄLDRARNA som resulterar i snorungar av de här kalibern? Det är ju fan prisvärt att misslyckas så jävla kapitalt med sitt föräldraskap.
Jag blir så jävla galet arg. Varje dag ser man något som är värre än dagen före. Det finns ingen som helst förståelse för att skolan är vägen ut ur ett hem fyllt av idiotiska, hjärndöda, underutvecklade människor som inte gör något annat än att stjälpa barnet.
Det är helt galet. Det var länge sedan jag var så här jävla pissförbannad.
Vad händer nu med dessa snorskitungar? Ingenting antagligen. Polisen, som är bunden av regler, rättsmaskineriet som är bundet av klena regler, skjutsar antagligen hem snorungarna till sina värdelösa föräldrar.
Jag är så ARG. Jag är så osaklig och mycket ARG.
Man får fantamig inte ge sig på brandmän som gör sitt jobb och riskera deras liv, och felet är föräldrarnas.
Ni har uppfostrat era barn dåligt. Idioter är vad ni är.

Inga kommentarer: