fredag 1 augusti 2008

Hallå universum:

Jag har drabbats av the mother of all headaches.
Är det det nya vädret som kommer?
Jag vet inte.
Inte fan är det vätskebrist iaf för jag dricker som en besatt. Ikväll framför teven, mellan 20 och 23 har jag druckit 1,5 liter vatten.
Saltbrist? Kan man få ont i huvudet av det?
Jag vet inte.
Jag är drabbad av något dock. Oerhört besvärliga små episoder där jag känner det jag känner i mardrömmar. Jag kan inte riktigt förklara det, men i alla fall jag, när jag drömmer mardrömmar, har en speciell obehaglig känsla som sitter kvar en minut eller två när man vaknat. Den här känslan och flashar av små bilder dyker upp lite då och då.
Troligen är det brist av någon art, jag får börja äta vitaminer och annat trams.
Eller så är det något som jag har glömt eller gjort fel.
Något känns iaf galet när mardrömmar dyker upp på dagen och ovanpå det har jag nu huvudvärk.
Universum försöker säga mig något. Vad?

1 kommentar:

Anonym sa...

Huvudvärk kan komma från nacken. Det är inte trevligt. (Jag har problem med nacken)