måndag 25 maj 2009

Lurar dum smärta

God morgon. Idag ska jag skriva om trams för att kunna lura det hela. Tramset handlar om min höft som gör galet ont. Den började göra ont igår, men jag har känt sånt förut. Det brukar enkelt vara att knäcka tillbaka höften eller att gå mycket. Så jag gick mycket. Jag gick och gick och gick igår och sträckte och sträckte. Nothing. När jag la mig så kändes den som om den skulle explodera. Jag vete fan exakt VAD det är jag har ont i för det är liksom fram på höften, inte på sidan eller i ljumsken utan mitt på, fram på höften och det gör jätteont när benet är bakåt i steget. Det suger för det leder till att jag går som en riktig idiot. Istället för att ha benet bakåt vrider jag på hela kroppen, vilket ser helt puckat ut.
Nåja: tanken är att om jag skriver om det här och blåser i stora tycka-synd-om-mig hornet så kommer det att gå över like that.
Det är min plan.

Kommer ni ihåg Take That? "Everybody, everybody in the house of lööv"
Skitbra 8)

Inga kommentarer: