måndag 15 juni 2009

O aj aj aj aj puff

Fråga: Hur länge är det ok att ha hutlöst ont i magen och inte kunna behålla någon mat innan man kanske måste bege sig till farbror doktorn?
Jag är uppe i 36 timmar nu.

Det värsta är att jag plötsligt hamnat i något slags u-landsproblem... jag fick veta igår att ingen på 13 år hade varit sjuk en enda dag från att jobba där jag jobbar. Dessutom har jag inte lön utan arvode och har ingen aning om vad som händer om jag blir hemma. Kanske får jag inte jobba mer under de fyra veckorna? Kanske får jag inget arvode men måste ändå jobba så mycket jag kan?
Jag har ingen aning, men aj aj aj vad ont jag har och ojojoj vad jag svettas och har mig. Feber hade jag igår också, jag törs inte ta tempen idag ty jag måste ju till jobbet.
Snälla söta rara: släpp.

2 kommentarer:

Chaldea sa...

Det låter nästan för läskigt. Ingen på 13 år??? Lite väl otroligt. Är det bara folk utan barn som jobbar där?

Hoppas magen blir bätte.

ingela sa...

Hoppla hej!!

Vad trist med din mage :(
Wierd place.. ingen sjuk på 13 år.

Saknar att jobba med dig!

Hoppas magen blir bättre. Kram
// Ingela