måndag 22 juni 2009

Snela.

Snälla söta människor. Från morgon till eftermiddag sitter jag och undervisar samma ämne. På sommarlovet, märk väl, sitter jag var på min arbetsplats och har det mer än lovligt tråkigt.
Jag ber er, snälla läsare, att skriva någonting till mig någonstans i mina forum. Jag har så jäkla tråkigt och får aldrig någon endaste bokstav åt mitt håll. Inte ens ett "Tyvärr, tjänsten tillsatt med annan sökande" utan det är helt enkelt tyst. Min inbox är tom, kommentarsfälten är tomma, i bilddagboken råder stiltje och facebook är så himla rörigt att jag inte orkar med det.
Vad ska jag GÖRA hela dagarna? Eleverna är så motiverade att de jobbar på utan pauser och säger knappt nåt, kollegorna är ju alla på sommarlov (utan två, tack gode gud) och i torsdags blev vi också av med våra datorer.
Yey.
Snälla?

1 kommentar:

Chaldea sa...

Jag brukar skriva i din bdb men ajg är rädd att du tycker det är jobbigt med många kommentarer. *påpekar*