måndag 27 juli 2009

Allvar

Jag kan nu meddela för den som bryr sig (vilket antagligen inte är någon alls) att jag har frigjort mig från Com Hem och Netonnet. Det senare var inte ett så särskilt plågsamt förhållande, men det är skönt att ha sin lilla pryl avbetald. Min fina Nokia N85 är nu min och bara min, betald och klar.
Com Hem och skilsmässan därifrån ger mig dock betydligt större känslor av eufori, dessutom visade det sig att min uppsägningstid bara är en månad (varför de har tre månader på hemsidan vete jag ej, jag frågade dock inte heller) och jag är av med det hela den sista augusti.
Sen ska jag kolla på sexan, jävlar i min lilla låda vad den ska fungera!

Jag har putsat mina fönster så nu när jag tittar ut blir jag alldeles bländad... herreminje vad jag måste ha haft skitiga sådana innan. Fast jag ser redan nu när jag tittar att det är NYA NOSAVTRYCK på fönstrena. Jag ska prata allvar.

1 kommentar:

Chaldea sa...

Vad skönt.:) Härligt att vara fri.

Katter är hopplösa. Och man ser i regel vilken höjd de trycker nosen i. Tillslut är det som en rand i en viss nivå.