torsdag 14 augusti 2008



Dagens plan kan man se här till vänster.

Dagens aktivitetsnivå kan man också se här till vänster.
Meningen är att jag ska skrubba placet från topp till tå så min helgresa blir precis så njutsam att komma hem ifrån som jag tänkt. Dock, planer och verkligheten går inte alltid ihop. Det är oklart varför. Jag är inte hungrig eller trött, jag är matad och rapad men inget händer.
När det gäller mig och städning väntar jag bara på Lusten, som alltid kommer förr eller senare när jag vet att jag borde städa.

Men idag var det tji. Jag skyller på OS. Jag älskar OS. Varför måste OS vara så sent? Jag börjar jobba på måndag och då vill jag inte gå där och uggla när roliga sporthändelser händer alldeles på teven. Fasiken.

I övrigt kan meddelas att det igårkväll var en kille som blev skjuten alldeles här. Det var ju lite märkligt. De senaste hundra dagarna typ har jag varit precis där där det hände precis då. Men igår var en annan dag, igår var jag lugnare än på länge och så händer det här!
Skandal. Jag får aldrig se något roligt. Eller inte för att det där var roligt. Men spännande.. eller läskigt. Skitsamma. Jag såg det i vilket fall inte så det kan kvitta.

Nej.. man kanske skulle sätta igång? Fan så tråkigt.

Jäsiken.

Inga kommentarer: