lördag 13 september 2008

Vem fan kollar på Cheaters i fem timmar?

Gud i himmelen. Jag har nog aldrig haft en sådan tråkig lördagkväll i hela mitt liv.
Jag hade tänkt mig att jag skulle ha en skön slapp kväll hemma och bara kolla på tv eller kanske någon film. Men nej.
Min dvd-spelare jag ju brunnit så det kan jag glömma. I övrigt har jag haft hundra timmar av cheaters, jordbävningar, snuten i hollywood, teater på ettan, bilkraschdokumentärer som jag redan sett, förlossningsdokumentärer som jag redan sett, americas funniest home videos, csi miami (finns det något större skit), hotrods, rally, speedway, ridsport, dokumentärer om 9/11 som jag sett förut, sing a long, heartbreakers, nån skitskräckis vid namn hostel, fantastiska farkoster som jag redan sett..... aaaaaargh!
Ingen online att prata med, ingen svarar på sms (man kan ju inte ringa folk på lördagkvällar, då ska man ju vara upptagen) och ingenting annat att göra.
Hur kan det vara så mycket skit på teven på en och samma gång? Jag fattar det inte. Finns det någon som tittar på all den här skiten? Visserligen var det ju några saker som var lite käcka, men dessa HADE JAG JU SETT FÖRUT. Fan, kan de inte sända nya dokumentärer istället för samma om och om och om igen.
Goddamn.
Den här veckan måtte gå fort, annars blir jag galen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kan du inte se film på datorn?

Prova läsa böcker, mycket bättre än skräptv.