tisdag 9 juni 2009

Excellento

Nu sitter jag har pa ett hotell i Palma Nova pa Mallorca och har det quite trevligt. Vi har gjort nagra grejer sen vi kom, bl.a. besokt Palma och den gigantiskt stora katedralen som ligger dar. Man far tydligen inte fota dar, men det verkade alla skita i sa da gjorde jag ocksa det och fotade det jattestora ascoola runda fonstret som ar det mest beromda pa hela Mallorca typ.
Var by Palma Nova ar ihopvuxen med Magaluf och det ar ett javla liv har. Inte sa att man stors pa natterna, men sa manga fulla britter har jag nog aldrig forr sett pa ett och samma stalle. Det at lite kul, i typ tva dagar, sen borjar man lara sig gator och torg.
For ovrigt undrar jag lite over allt det har crapet som saljs overallt. Alla affarer har samma utbud av luftmadrasser, glittriga harband och minisma bikinisar. Finns det nagon som koper?
Verkar konstigt.

Idag ar iaf planen att motta en hyrd bil och sedan ta den och kora till ostkusten. Det verkar nice som fan dar, grottor och grejer. Jag har inte blivit ett dugg brun och planen ar att jag ska bli det sen nar vi kommer fram till ostkustens lite mer manskliga strander. Har ligger man i disciplinerade rader och far betala for parasoll oavsett om man anvander det eller ej.

En cool grej som hande igar, vi akte forbi Navigator of the Seas i Palma och sen nar vi satt och at pa stranden i Magaluf tuffade den forbi vid horisonten. Den var gigantiskt stor. Johan havdar att den och dess systrar ar bland de storsta passagerarbatarna som finns och det ska gudarna veta att den var stor som bara fan.

Nu kommer nog bilen.

Inga kommentarer: