måndag 31 december 2007

Det var inget

Jag var på väg att skriva om hur fascinerande jag tycker att det är hur många tjejer som var på ICA nyss med mjukisbyxor och mössa. Det är väl inget konstigt säger ni nu, jag skulle dock vilja säga annat, var jag på väg att skriva. Jag tänkte skriva att det är precis som jag, städning är planerad och hårtvättning är planerad men först handling och eftersom man inte vill gå och handla i sina finkläder så går man i städkläderna och eftersom man inte vill tvätta håret på förmiddagen så sätter man på sig en mössa när man går och handlar, trots att det är många plusgrader.
Nå, nu skrev jag alltså inte detta som jag tänkt för jag kom att tänka på den där anonyma personen som skrivit och klagat på att jag bara skrev tråkiga och vardagliga saker och att jag skulle sluta blogga eller blogga bättre.
Sen blev jag irriterad på mig själv för att jag brydde mig om vad den här idioten tyckte. Jag fick god lust att förkovra mig i ett argt meddelande till den idioten som inte ens förstår att inte läsa sånt som inte intresserar. Efter det tänkte jag spy lite galla över hur illa jag tycker om elakingar på internet som inte ens har stake nog att stå för det som sägs. Det är verkligen så jävla fegt och idiotiskt och tyder verkligen på många väldigt dåliga egenskaper hos den här typen av idioter.
Nå, men så bestämde jag mig för att inte ge sådana idioter av min energi och istället bara skita i alltihopa.

Så egentligen har jag inte skrivit något alls här.

Inga kommentarer: