söndag 23 december 2007

Jul och hår



Just nu för femton år sedan hade jag legat i sängen spänd som en fjäder och lyssnat på ljuden från när mor och far julpyntade huset och lyssnade på "Hej mitt vinterland" väldigt mycket högre än man ska göra när barn ska sova. Fast jag hade ändå inte sovit.




Idag är det inte lika upphetsande, men väl mysigt för jag har min mor, far och min bror här att fira med.


God jul.




På en helt annan note har jag en fundering som är ytterst ytlig och som säkert inte gillas av "Anonym" som skrev gästboksinlägget, men skit i det nu.


Ska mitt hår vara brunt eller blont? Det har alltid varit blont, men folk säger att brunt är fint... jag vet inte. Det är min stora fundering i dessa dagar. Fundera fundera.




2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu har jag bestämt mig! Jag röstar på blond! :)

eline sa...

Jag tycker brunt! Dina ögon poppade fram mer!