onsdag 9 juli 2008

Pellets

Himmel och plättar. Knät var rätt ok när jag var ute och gick så det är ingen fara med det så, men när man har varit stel ett tag så blir det bajsbajsbajsont när man ska börja fixa med det. Som att gå i trappor. Åh, detta lidande!


Nej jag skojar bara. Det gör ont men imorgon kommer det att vara bättre och i övermorgon överstökat. Jag är dock fortfarande fascinerad över hur man fick sådana här smällar jämt och inte minns sin barndom som helt blåslagen. Tokigt.


Jag har satt mig själv i en liten knipa... jag ska slå på och stänga av värmepannan då och då och nu gjorde jag det för sent så jag måste sitta uppe och vänta på att den ska bli färdig istället för att gå och lägga mig som jag hemskt gärna vill. Så såg jag att det var Lida på tv och det är ju strålande bra för då har jag ett tidsfördriv medan jag väntar på att pelletserna ska ramla ner och förbrännas fint och duktigt.


Jag är iaf väldigt glad att jag återförenats med kissarna. Kissarna är bra kissar, de bästa kissarna du kan tänka dig faktiskt.

Inga kommentarer: