torsdag 9 oktober 2008

Deppa

Det är nåe som är fel. Det vet jag ju. Telia har ju begåvat mig med en telefon som inte har fungerat på hela veckan. Imorgon ska den fixas sägs det... det tror jag när jag ser det.
Ikväll, ikväll har det varit förjävla tyst. Två sms, ingen har ringt, ingen har mailat, ingen har skrivit på något forum som jag brukar använda... ingenting. Vad är detta? Varför måste det dessutom sammanfalla med min regelbundna deppighet? Goddamn.

Jag har gjort något kuligt idag iaf. Det kanske är därför det är sån himla stiltje bland folket, de tror att jag är kvar där. Jag har flutit i en tank i 45 minuter för att... jag vet inte... få avslappnade muskler och avslappnad hjärna. Hjärnan blev sannerligen avslappnad. Jag vet inte om jag somnade. Kan man somna liggandes i vatten helt utan flytmojs? Tiden gick iaf väldigt fort och plötseligen knackade spafolket på locket och meddelande att tiden var ute.
Väldigt märklig upplevelse. Men det var coolt, skönt och underbart. Man svävade verkligen, efter ett litet tag visste man inte om man rörde på sig eller inte och efter ytterligare ett litet tag visste man inte om man hade huvudet upp och fötterna ner eller om man fortfarande låg ner. Det var skitkonstigt.

Nåja. Nu ska jag väl snart lägga mig och deppa.

Inga kommentarer: