tisdag 20 januari 2009

Budskap

Igår gjorde jag en himla god smoothie som jag var lite tveksam till först, men sen när den hade kylts var den smaskig som bara den.
Juice från två apelsiner
En korg physalis
En halv burk lätt-cocosmjölk
Låt stå över natten och voila, smask!

Jag har gått i sömnen. Jag funderar lite på budskapet... eventuellt finns det ett där någonstans.
I förrgår natt for jag plötsligt upp ur sängen mitt i natten och letade desperat efter mitt träningslinne. När jag hittade det satte jag på mig det, funderade ett tag och gick och la mig. Sen for jag upp ur sängen igen och insåg vad jag gjorde och tog av mig det och la det på tvättkorgen.
När jag vaknade kom jag ihåg det men trodde att det var en dröm. Men sen när jag kom hem såg jag att det låg där på tvättkorgen.
Så inatt... inatt for jag upp ur sängen och satte på mig min tränings-BH, sen la jag mig igen. Sen sov jag till morgonen och vaknade med tränings-BH:n på mig.

Tror ni att kanske, eventuellt, möjligen, mitt undermedvetna har något att säga mig?
Kanske? Något? Anyone?

1 kommentar:

Anonym sa...

Du har kanske tänkt mycket på träning. Att du måste komma ihåg eller hinna byta om...vem vet.

Jag går också i sömnen. Jobbigt.Blir så stressad.