tisdag 27 januari 2009

Samhällsproblem



Ok gott folk. Febern ger sig alltså inte. Jag dras med 38-39 grader hela tiden och ömsom fryser ömsom svettas.


Just nu svettas jag, alltså har jag över 39 grader. Sånt har jag kartlagt. Ipren har jag fått levererat till mig, tack gode, gode, gode gud för den (eller tack leverantören). Jag skulle nog gå i bitar utan tror jag.


Mitt sömngående har nått nya höjder idag. Ja, idag. Jag har alltså gått i sömnen på dagen. Någon ringde på porttelefonen och jag flög upp för att svara, utan att egentligen vara vaken. Någon sa "det är samhällsinformation" och jag släppte in dem, i tanken att de sa "det är samhällsdiskussion". Jag var helt säker på att någon man skulle komma hit för att prata om samhällsproblem med Clovis.


Det slog an en bekant sträng i min hjärna, av någon anledning.


Så jag gick runt hysteriskt i lägenheten ett tag och konstaterade att det var ju jättestökigt, massa disk och jag såg ju ut som hej kom och hjälp mig. Jag kom fram till att jag inte ville ha något besök. Speciellt inte till Clovis för det skulle ju kräva min inblandning eftersom Clovis är så svår.

Vad gör jag?

Jag skruvade loss ringklockan på dörren och gick sen och la mig för att sova mer.

Mein Gott.
Clovis -->

Inga kommentarer: