måndag 26 januari 2009

Krankenface



Sån här ser jag ut när jag är sjuk. Jag är i poor condition.

Jag tänkte bara meddela, för er som ägnar er åt att lösa mina drömmysterier att jag inatt gick upp och satte på min en bh för att sedan lägga mig igen. Jag minns att jag drömde att någon skulle komma till lägenheten och jag tänkte att det var bra om jag inte var helt blottad när denne (man) skulle komma till mitt hem.

Det är alltså för att skyla mig och inte för träningsångest som jag går upp för att klä på mig. Varför? Jag vill inte gå i sömnen, det är ju läskigt. Tänk om jag vandrar bort och ut? Kära nån då. Jaja, jag lär ju iaf vara lite påklädd. Det verkar ju vara prio ett hela tiden.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Synd om Helena saknar dej på skolan Kram A , Hoppas du blir frisk :D

Anonym sa...

Känner igen det där.

Går du i sömnen när du är extra trött? Då kan en tupplur på dagen hjälpa.