söndag 23 mars 2008

Pälsängel

Right... jag har gjort ett mycket idiotiskt test på Fb. Dr Phil test hette det visst och skulle kategorisera mig som människa. Det är ju inte svårt att räkna ut varför jag tycker att det är idiotiskt... jag är inte en så särskilt trevlig människa som det verkar.

Others see you as someone they should "handle with care." You're seen as vain, self-centered, and extremely dominant. Others may admire you, wishing they could be more like you. However, they don't always trust you, hesitating to become too deeply involved with you.

Vadå "extremely dominant"? Är det så? Admire? Det har jag mycket svårt att tro. Möjligen småglin som vill bli vuxna, men jag har inget särskilt beundransvärt.
Käre värld. Mycket ska man hantera innan man dör.

Just nu har jag i bakgrunden på programmet Rent hus. Jag hade stora förhoppningar på det där programmet. Det finns ett liknande med brittiska tanter som var lite bra, men man kunde inte riktigt relatera till alla deras konstiga utländska medel och insekter. Men detta program har de misslyckats med. En idiotisk narrator som kommenterar saker med en röst som inte passar för arbetet och med dumma små "roliga" kommentarer som inte passar in. Man fattar inte riktigt vad syftet med programmet är. Är det att vara rolig, lärorik, livsstilcoachande eller vad? De har ju en professor, eller vad det är, på insekter och bakterier och sånt skit, så det borde ju signalera att det ska vara lite lärorikt och seriöst. Men jag vet inte... den där kvinnan är så mystisk med sina konstiga plirande ögon. Man blir mest bara bekymrad för henne.
Nej, det var ingen lyckad idé fyran.

Inga kommentarer: